درمانگاه

مخصوص مریض ها

اینجا همه منتطر یه اتفاق هستند .
فرق نداره اتفاق چی باشه مهم اینه که :
حالت ایجا خوب بشه
خودت پیدا کنی
ما باهم موفق می شیم

بایگانی
پربیننده ترین مطالب

درمانگاه

مخصوص مریض ها





کمی خواب بدون بیداری

دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۰، ۰۷:۰۱ ب.ظ

فکرشو کن خواب بدون بیداری !؟! خیلی راحت انگار نه....؟؟؟

چند وقتی هست احساس می کنم که چه می شد ما بخوابیم و بیدار نشیم این دور اطراف که خبری از گل بلبل نیست اینجا اگر نتوانی دلی بشکنی در دلی جای نداری همه جا دارند بری خودشان غر می زنند.

توجه کردی وقتی جای نشستی و با کسی هم کار نداری اما انگار از دید همه که اطرافت جمع شدن مثل یه مریض هستی؟

درشهر ما کسی حال کسی را ندارد شاید دور  ور خودشو شلوغ نشان بده اما حقیقت همیشه سخت است.

تا حال فیلم دیدی یا کارتون ؟؟ 

آخه خدایی دارم چی میگم :) الان بچه یه مجموعه کامل دیده!

بعضی وقت ها توی این فیلم ها یا انیمه ها دوست دارم برم داخل هر کدوم انگار آدمای اونا بهتر از آدمای دور ورم هستن .

هرکس برای خود ممکن است دلیلی داشته باشه که بخواد بخوابه و بیدار نشه 

همان طور که قبلاهم گفتم حقیقت سخته و مرگ یک حقیقت غیر قابل تغییره 

من می خواهم زندگی کنم همین چند صباح رو دوست ندارم کارام نیمه تموم بزارم برم 

حتما تمومش میکنم .

 

نظرت رو به من میگی ؟؟؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۳۱
ISAAC ME

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی